Retour en ruilen

Wij bieden een retourbeleid voor die klanten die niet tevreden zijn met hun producten. Er zijn een paar richtlijnen die moeten worden gevolgd om de retour / ruil te laten verlopen.

Voordat u terugkeert, mail ons eerst voor het retouradres en een retourvergunning zonder welke retourzendingen niet worden geaccepteerd. En lees alsjeblieft eerst het volgende beleid:

A. Stuur ons een e-mail voor een terugbetaling of ruil binnen 3 dagen na aankomst, inclusief een reden voor een Retour en neem tegelijk een foto voor onze referentie

B. Na ontvangst van het pakket, controleer alstublieft uw besteld artikel zorgvuldig. Als u een product van een slecht product of een ander verkeerd product hebt ontvangen dan de gewenste bestelling, neem dan alstublieft foto's van het artikel en stuur het binnen 14 dagen na ontvangst terug naar ons. Vervolgens verzenden wij u een nieuw artikel of een terugbetaling voor u.

C. Als u het product gewoon wilt retourneren, alleen omdat u het niet wilt, let op dat retour verzendkosten op uw kosten zijn. De originele verzendkosten worden niet terugbetaald.

D. Het item is uw verantwoordelijkheid totdat het ons bereikt. Voor uw belangen raden wij u aan om uw pakket terug te sturen via een traceerbare methode.


Als u het bestelde product wilt retourneren, gelieve een notitie te bevestigen met de volgende informatie:

1) Bestelnummer

2) Productcode / Productnaam

3) Details van de reden voor uw uitwisseling

4) Een terugbetaling of ruilen als de oplossing

Restituties worden alleen gecrediteerd op de originele betaalwijze. Een restitutie- en beheersvergoeding van 5% wordt afgetrokken van de restitutie. De vervanging wordt pas verzonden nadat het geretourneerde item is ontvangen. Nadat we uw retuned pakket hebben, zullen we contact met u opnemen. Laat maximaal 15 werkdagen vanaf de datum waarop we uw retourneren ontvangen om uw retour of ruil te verwerken.

Als u vragen of suggesties heeft over ons retour- en ruilbeleid, kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen.